www.nepaliecviens.lv izmanto sīkdatnes, lai palīdzētu uzlabot tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi un nodrošinātu tās teicamu darbību.
 
Biznesa trīs paradoksi
  

 

Vai esat kādreiz veltījuši laiku, lai pārbaudītu savu pasaules uzskatu un faktorus kuri to izveidojuši? Mūsu uzskati ir nozīmīgi, jo tie nosaka to, kā uztveram apkārtējo pasauli un kā uz to reaģējam. Raugoties no šāda skatu punkta, daudzi uzskata, ka biznesā norises ir pretējas bibliskajam pasaules uzskatam, un mums vajadzētu būt gudriem saprast, kā tie savā starpā konfliktē. 

Aptvert plaisu starp paaudzēm
 
 
 
Pēdējos gados man ir bijusi tā privilēģija sarakstīt grāmatas par kompānijām, kuru īpašnieki ir ģimenes, un tās pārmantotas vairākās paaudzēs. Divas no tām uzsākušas darbību pagājušā gadsimta 30. gados, un tagad vadība pāriet jau ceturtās paaudzes rokās. To stāsti iedvesmo.
Biznesa mērķis
  

 

1968. gadā, uzsākot lekciju finanšu menedžmentā Kanzasas Valsts universitātē, mūsu profesors ienāca auditorijā  un uzrakstīja uz tāfeles: “Katra biznesa uzņēmuma mēŗķis ir palielināt tā īpašnieku turīgumu.” Šis apgalvojums tika iekļauts katrā eksāmenā. Publiska uzņēmuma īpašnieki ir akcionāri, tā paskaidroja profesors, tādēļ atklātas akciju sabiedrības mērķis ir palielināt akciju vērtību jeb to dividendes. 

NeikdieniskaMarketingaStrategija 300
  

 

Biznesa pasaulē, šķiet, ir normāli uzsvērt uzņēmuma unikālās kvalitātes un kapacitātes. Mēs cenšamies definēt savu “nišu”, izcelt stiprās puses un darīt zināmu, ar ko atšķiramies no mūsu konkurentiem. Daudz retāk biznesa līderi publiski atzīst vājās puses. Tās vai nu tiek ignorētas, vai, pat sliktāk, tiek slēptas vai maskētas cerībā, ka neviens tās nepamanīs.