Bildes


Prominentais biznesa izdevums The Wall Street Journal ievadrakstā minēja pārsteidzošu tendenci, kuru praktizē vairāki aizņemti vadītāji. Atbilstoši rakstītajam, viņi noalgo atbildīgo par darbiniekiem- kādu, kurš komunicē ar darbiniekiem, atbrīvojot vadītāju un ļaujot viņam vairāk laika veltīt plašākiem korporatīvā līmeņa jautājumiem.

Šķiet interesanti, ka laikā, kad daudzi augstākā līmeņa vadītāji jau ir būtiski izolēti no saviem darbiniekiem, viņi nodarbina vēl kādu vārtu sargu – ievieš vēl vienu izolācijas slāni starp sevi un darba ņēmējiem. Ir acīmredzams, ka tas ļoti apgrūtina personāla piekļuvi augstākstāvošajiem. Tas arī veicina neapmierinātības pieaugumu starp tiem, kuri jūtas nesadzirdēti un nenovērtēti.

Laika menedžments ir ļoti svarīgs, un domāju, ka tas ir viens no iemesliem šai nesenajai taktikai. Tomēr patiesi efektīva vadīšana ir „kalpošana" cilvēkiem. nevis izvairīšanās no viņiem. Ja mēs saskarsmi ar cilvēkiem uzskatām par problēmu, nevis privilēģiju, mūsu prioritātes ir nopietni nepareizas.

Ir daudzi avoti, kur iegūt informāciju par to. cik svarīgi būt ciešā kontaktā ar tiem, kurus vadi, bet vislabākie piemēri atrodami Bībelē. Piemēram, Jaunajā Derībā mēs lasām: "Un tie atnesa bērniņus pie Jēzus, lai Viņš tos aizskartu. Bet mācekļi tos aprāja. Bet Jēzus, to redzēdams, apskaitās un tiem sacīja: "Laidiet bērniņus pie Manis, neliedziet tiem, jo tādiem pieder Dieva valstība. " (Marka 10:13-14).

Katrs, kurš pazīstams ar Jēzus dzīves aprakstu Bībelē. zina, ka Viņam bija ļoti skaidra misija un ļoti īss laiks tās piepildīšanai. Neskatoties uz to. Viņam vienmēr bija laiks cilvēkiem, kuri sauca pēc Viņa uzmanības. To varam redzēt arī iepriekšējā citātā. Ja Dieva Dēls vēlējās būt pieejams bērniem, kuri tajā laikā netika uzskatīti par cilvēkiem, vai arī mums nevajadzētu palikt pieejamiem saviem darbiniekiem?
Lūk, vēl daži Bībelē dotie principi:

Regulāri kontrolē sava personāla noskaņojumu. Kā jūs zināsiet par problēmu rašanos, ja izvēlēsieties ar saviem darbiniekiem nekomunicēt cieši un pastāvīgi? Esot paviršs pret nopietniem signāliem, jūs varat pakļaut savu kompāniju briesmām. "Uzraugi savus sīklopus un rūpējies par saviem ganāmiem pulkiem... tavi jēri tevi ģērbj, un tavi āži tev sagādā naudu, par ko nopirkt tīrumu..." (Salamana pamācības 27:23-27).

Nosakiet skaidrus mērķus, saprotot savu komandu. Kad cilvēki tic tam, ka vadītāji viņus pazīst un rīkojas saskaņā ar viņu interesēm, tad viņi ir motivēti veikt vislabāko darbu. "Zemes grēku dēļ notiek daudz pārgrozību valdnieku un valstu starpā; bet ļaužu nopelnu dēļ, ja ļaudis ir gudri un prātīgi, valstis un valdnieki pastāv ilgi" (Salamana pamācības 28:2).

Veltiet tādu pašu uzmanību un rūpes, kā vēlaties saņemt. Akūtu vajadzību gadījumā, mēs vēlētos tās deleģēt kādam, kurš var palīdzēt. Kā vadītājiem mums ir jābūt tikpat atsaucīgiem pret saviem padotajiem. "Un, kā jūs gribat, lai ļaudis jums dara, tāpat darait viņiem" (Lūkas 6:31).




Riks Bokss

(Copyright 2011, Integrity Resource Center, Inc.) Adapted with permission from "Integrity Moments with Rick Boxx," a commentary on issues of integrity in the workplace from a Christian perspective. For more information about receiving Integrity Moments in their e-mail box, write to: and type "subscribe" in the subject line or visit his website, www.IntegrityResource.org.

CBMC

1065 N. 115th Street, Suite 210 ? Omaha, Nebraska 68154 ? U.S.A.
TEL.: (402) 431-0002 ? FAX: (402) 431-1749
E-Mail:  Web site: www.cbmcint.org

CBMC - LATVIJA : Dainis Šmits, prezidents
(e-pasts: )
Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2011.


Bilde ©wallstreetjobreport








Šeit komentāri ir liegti. Jaunus komentārus pievienot vairs nevar.

 
Privātuma Politika | Lapas karte | Archīvs