Bhutan

no 12. līdz 27. septembrim

Ceļojumu programma Butāna (Bhutan) 2010 ir īpaši veidota, lai varētu viesoties pie Kalkutas māsām.

Vēsturiski Butāna (Bhutan) ir bijusi viena no visizolētākajām valstīm pasaulē, taču kopš 1960. gadiem Butāna pakāpeniski atver durvis uz apkārtējo pasauli. Tagad Butānā ir tieša starptautiskā aviosatiksme, Internets, mobilie sakari un kabeļtelevīzija. Tomēr Butānas attīstība tiek pārraudzīta, lai modernizācija būtu līdzsvarota ar seno kultūru un tradīcijām, ievērojot nacionālās kopējās laimes (Gross National Happiness) filozofiju (pretstatot to nacionālā kopprodukta idejai). Valdība uzmana, lai videi netiek nodarīts kaitējums un tiek saglabāta tradicionālā kultūra un identitāte. Tieši tāpēc laikraksts Business Week 2006. gadā, balstoties uz Lesteras Universitātes 2006. gada globālo aptauju "Pasaules laimes karte", nosauca Butānu par laimīgāko valsti Āzijā un astoto laimīgāko pasaulē.

13th Sep’ 2010: Pirmdiena.

ierašanās Delhi

AY021, 0510hrs

Delhi – Paro (lidojums

KB205, 1035 / 1315hrs

0510hrs ierašanās Delhi, mainām lidmašīnas, dodamies uz Paro ar Druk Air lidmašīnu, fantastiks lidojums ar jaukiem skatiem (ja ir labs laiks).
Lidostā sagaida pavadonis un uz viesnīcu. Pēc pusdienām dodamies uz
Paro Rinpung Dzong – cietoksnis atrodas virs Paro un būvēts 1644, Zhabdrung Ngawang Namgyal ir projektējis kā massīvs templi-cietoksni

Nakts viesnīcā Paro.

14th Sep’ 2010: Otrdiena.

Paro - Thimphu

(Ekskursija uz Taktsang)

Pēc brokastīm ,kāpiens uz ievērojamo klints-klosteri sauktu Taktsang, par “Tiger’s Nest.” Būvetā klints malā ar skatu uz Paro ieleju.Leģenda vēsta ka Tibetas Budists svētais Padmasambhava pārlidoja Himalajus uz tīgera muguras un nolaidās šeit, atnesot Budismu Butānai.Kāpiens ir brīnišķīgs cauri priežu mežu un lūgšanu karogiem. Pēc pusdienām brauciens uz Thimphu. Butānas galvaspilsētu.

Apmeklējam
Simtokha fortress – nedaudz ārpus Thimphu,tas ir vecākais cietoksnis Butānā , būvēts 1629. Tika veidots kā Gyantse Pils Tibetā un bija sēdeklis Himalaju pārvaldniekam. Tagad tur ir Valodas un kultūras Institūts & Memorial Chorten – lizvietots Thimphu centrā; tas ir pats populārākais Chortens Butānā, būvēts 1974 gadā no 3 –šā Karaļa mātes , pieminot savu dēlu. Laba vieta kur palūgties pēc darba.

Nakts viesnīcā Thimphu.

15th Sep’2010: Trešdiena.

Thimphu– Wangdiphodrang - Punakha

Agrs izbrauciens uz Wangdiphodrang, ceļš Dochu-La Pass uz 3050m no kurienes skaidrā laikā redzamas austrumu Himalaju sniegotās cepures. Lūgšanu karogi,kas fasscinē visus atbraucējus Gar brīnumaini plūstošo upi mēs nonākamWangdiphodrang ielejā. Apmeklējam Wangdiphodrang cietoksni, Punakha cietoksni, ziemas residence viņa augstībai Je khempo (galvenais abats).Punakha dzong ir otra dzong sistēma būvēta Bhutan no Shabdrung Nawang Namgyel 1637 gadā. Dzong ir pati skaistākā Dzonga Bhutanā; Pēc pusdienām kāpiens Khamsum Yulley Namgyal Chort,kas atrodas ielejas ziemeļu daļā. Newly built and it is a more elaborate version of the Memorial Chorten in Thimphu,jauna būve ar fascinējošiem zīmējumiem un statujām

Nakts viesnīcā Punakha.

16th Sep’ 2010: Ceturtdiena.

Punakha - Thimphu

Šķērsojam Dochula to Thimphu via Chimi Lhakhang (3st apmēram). Apmeklējam Chimi Lhakhang. Iečekojamies hotelī Thimphu.

Pēc pusdienām, apmeklējam Institute of Traditional Medicine;Butānā ir senas un bagātas tradīcijas medicīnā,kuras bāzētas uz augu un dzīvnieku valsti. Šet ir iespēja pacientiem, studentiem un citiem interesentiem izmantot, apgūt šo pieredzi. Lai iematotu zināšanas ir jāstudē vismaz 6-8 gadi. , Tradicionālās mākslas un rokdarbu skola; 6 gadu laikā var apgūt tradicionālos tautas daiļamat mākslas veidus,koks, krāsa,maskas utt., Tautas Vēsturs muzejs; dibināts 2001, interesanta ēka, kura bāžejas senā ēkā, iespēja iziet cauri gadsimtiem. Trashichodzong – atrodas Thimphu upes krastā, tas ir Butānas reliģiskais un adminstrat;ivais centrs.. Šeit atrodas VIņa majestātes Butānas Karāla kroņistaba,ministrijas,lielākais klosteris,Viņa Svētības residence un mūku centrālā ēka ,Changangkha Lhakhang – templis un klostera skola,dibināta 12-gadsimtā no Lama Phajo Drukgom Shingpo,kas ieradās no Tibetas. Mini Zoo apmeklējums – redzēsim Butānas nacionālo dzīvnieku sauktu Takin.

Nakts viesnīcā Thimphu.

17th Sep’ 2010: Piektdiena.

Thimphu – Phuntsholing

Pēc agrām brokastīm atceramies visus Butānas majestātiskos monumentus un esam gatavi atklāt Phuntsholing. Ceļā uz Phuntsholing apmeklēsim Tala Monastery un Khanbandi Goemba. Iečekojamies Phuntsholing un tur guļam

Nakts viesnīcā Phuntsholing.

18th Sep’ 2010: Sestdiena.

Phuntsholing - Darjeeling

Agras brokastis, dodanies uz Darjeeling, brauciens apmēram 7/8 stundas, pa ceļam pusdienas, kuras ietvertas ceļojumā.

Iečekojamies hotelī, brīvais laiks

Nakts viesnīcā Darjeeling.

19th Sep’ 2010: Svētdiena.

Darjeeling

Agrs cēliens jo dodamies vērot saullēktu no Tiger Hill kas paver fantastisku skatu pār kalnu Mt. Kanchendzonga, atpakaļceļā Ghoom klosteris, Batasia Loop un viesnīca.Pēc broksatīm dodamies uz Himalayan Mountaineering Institute, P.N. Zoological Park (closed on Thursday) Tenzing Rock, Ropeway skatu punktu, Tibetans Refuge Centre (svētdienās slēgts),

Pēc pusdienām dodamies Tea Dārzu, kas ir liecinieks pasaules slavenai Darjeeling Tējai.

Vakaraā pastaigas iespējas pa krāsaino vēsturisko Gundri tirgu,kur varēs atrast dažādas lietas, kas jums varētu interesēt

Nakts viesnīcā Darjeeling.

20th Sep’ 2010: Pirmdiena.

Darjeeling - Pelling

Brokastis,Tad dodamies ar HImalaju vilcienu sauktu par Toy train( rotaļu vilcienu)

Pusdienas viesnīcā

P.M. Dodamies uz Peillingu, Viesnīca

Nakts viesnīcā Pelling.

21st Sep’ 2010: Otrdiena.

Pelling - Gangtok

Apmeklējam Pemayangtse Monastery: Literārā nozōme 'Pemayangtse' ir Perfektais Lotosa zieds'. Klosteris atrodas 2085 m.augstumā Pemayangtse Monastery pieder Nyingamapa sektai kas ir Tantrik sekta Buddhists. :Sie sekotāju lieto kā galvas pārsegu sarkanā krāsā, kamēr pārējie lieto dzeltenu.; Brinišķōgas freskas ,kas prezentē Tantrisko Budismu, skulptūras,kokgriezumi utt. Unikāls ir Dungzin Rimpoches brīnišķi detalizēta ilustrācija par Sangthopalri jeb Paradīzi

:iss gājiens uz Rabdantse ,ka sir Sikkimas Otraš pils drupas .

Pēc pusdienām braucam uz Gangtok. Viesnīca.

Nakts viesnīcān Gangtok.

22nd Sep’2010: Trešdiena.

Gangtok

Brokastis. Ekskursija uz Rumtek Klosteri

Rumtek ir ievērojams klosteris, slavens visā pasaulē, Oriģināli saucas Dharma Chakra Centre, tas ietvers templi un klosteri mūkiem. 16gs. Karmapa uzbūvēja šo klosteri. Šī vieta ietilpst Budistu svēceļojuma plānā, īpaši pēc Tibetas okupācijas, šeit pārvietojās daudzi guru.

Pēc tam uz Insitute of Tibetology: Dibināts 1958, Namgyal Tibetoloģijas Institūts-vēsta par Tibetiešu reliģiju, kultūru, valodu, kura ir iekļavusies Sikkimā.Pirmo akmeni institūta dibināšanā veica 14-tais Dalailama , 1957 gada 10.februārī un par atvērtu to pasludināja Prime Minister of India Pandit Jawaharlal Nehru 1958.gada 1.oktobrī.. ēka prezentē izteiktu Sikkimas arhitektūru.

P.M. Gantokas apskate apmeklējot Enchey Monastery apmēram 200 gadu vecs, Enchey Monastery atrodas kalna galā un ir svarīgs sēdeklis Nyingama brālībai..Vārds 'Enchey Klosteris' nozīmē Vientuļnieku templis'. Ir ticējums ,ka to dibinājis svētītais Lama Drupthob Karpo, tantriskais meistars, kurš bija slavens ar savu lidošanu. Oriģināli būve bija maza Vientuļnieku mītne, vietā pēc lidojuma no Maenam Kalna, kas atrodas Sikkimas dienvidos,pašreize’jā ēka ir būvēta ķiniešu pagodas stilā, valdnieka Sikyong Tulku (1909-1910).

Pēc tam Mājas amatniecības un puķu ekspozīcija.

Nakts viesnīcā Gangtok.

23rd Sep’ 2010: ceturtdiena.

Gangtok - Kalimpong

Brokastis, brauciens uz Kalimpog. Viesnīca.Pusdienas

Kalimpongas apskate un Durpin klostera pameklējums

Durpin Klosteris (Zang Dhok Palri Frodang Klosteris): Atrodas Durpim kalna galā un ir lielākais klosteris. Šis klosteris pieder Nyingma-pa sektai (maroon-robed). Labs skats no šejienes uz Dhelo kalnu un Himalajiem.

Dr. Graham Homes Skola: Dr. John Anderson Graham dibinājis skolu 1900. Šis institūts dibināts priekš pamestiem Anļu –Indiešu bērniem. Tagad renovēta kā vispār izglītojošā mācību iestāde,kas ietver 500 akrus lielu teritoriju. Ēkas būvētas vecā koloniālisma stilā.

Vakarā iespēja apmeklēt vietējo tirgu

Nakts viesnīcā Kalimpong.

24th Sep’ 2010: Piektdiena.

Kalimpong – Bogdogra

Brokastis, tad uz lidostu Bagdogra Airport, lidojums uz Kolkata.

9W2481,1355/1455hrs
OR SG324,1435/1545 OR  IT2532,1650/1810hrs

Ierašanās viesnīcā.

Nakts viesnīcā Kolkata.

25th Sep’ 2010: Sestdiena.

Kolkata

Brokastis Kolkatas tūre, apmeklējam Kalighat Temple: kalpošanas vieta Sakti kultistiem, uzstādīts no Sabarna Roy Choudhurys, slavens Brahmin Zamindar. Saistība ar Vishnu dievību, ka strēmele no ķermeņa atdalījās un nokrītot dažādās vietās,kļuva par Hinduistu svētvietām.

Belur Math-templis viens no valdzinošākajiem , kuru 1897 gadā Swami Vivekananda dibināja kā Ramakrishna missiju. Šai missijai ir pārstāvniecības visā pasaulē Šī missija dibināta atceroties Guru Ramakrishna Paramhansa, kurš sludināja par visu reliģiju vienotību. Arhitektūra irk ā templim, mošejai vai baznīcā. Atkarībā no tā kā jūs skataties

Pusdienas viesnīcā. Pēcpusdienā Mātes Terēzes Zēlsirdības misijas apmeklējums

Nakts viesnīcā Kolkata.

26th Sep’ 2010: Svētdiena.

Kolkata - Delhi

Brokasis viesnīcā, transfers uz lidostu,lidojums uz Delhi.

S2320,1450/1710hrs OR IC201,1700/192 OR 9W913,1725/1935hrs

Pēc ierašanās transfērs uz viesnīcu, brīvais laiks.atpūta

Nakts viesnīcā Delhi.

27th Sep’ 2010: Pirmdiena.

Delhi – Uz mājām

Agri no rīta brokastis ,transfērs uz lidostu un uz Mīļajām mājām

Brauciena maksa:

Izmaksas ir orientējošas:
- grupa no 12 dalībniekiem, vienam dalībniekam 2250 Ls
- grupa no 24 dalībniekiem, vienam dalībniekam 2060 Ls.

Brauciena maksā ietilpst:
- aprakstā minēto vietu apmeklējums un informācija;
- Septiņi lidojumi: ar Finnair-4, ar Indian airlines-2 un ar Butānas aviokompāniju Druk Air;
- 200USD viena tūrista uzturēšanās maksa Butānā.

Brauciena maksā neietilpst:
- veselības polise;
- dzeramnauda;
- personīgie rēķini.

Ceļojumam ir nepieciešama derīga pase, kurā tiks ielīmēta ceļojuma vīza. Pieteikums ceļojumam tiek apstiprināts tikai pēc 400Ls priekšapmaksas. Pieteikšanās un/vai papildus info sazinoties ar Alfu Trepšu +371 29473896 vai